Kontrola elektronických schránok
S nami máte elektronickú schránku pod kontrolou
Ako prví prinášame pre našich klientov novinku v podobe služby na správu elektronických schránok. Ak sa nechcete zbytočne zdržovať administratívnymi úkonmi, ktoré prináša zavedenie novej komunikácie, prenechajte to na nás zatiaľ čo Vy sa môžete ďalej venovať podnikaniu.
Čo služba zahŕňa?
- Denná kontrola elektronickej schránky
- Okamžitá notifikácia o novej pošte v elektronickej schránke
- Preposlanie dokumentov
- Spätná komunikácia s úradmi prostredníctvom elektronickej schránky
Zľava pre našich klientov
Ak už využívate niektorú z našich služieb, či už virtuálne sídlo alebo vedenie účtovníctva, získate službu už za 5€ mesačne.Naši zamestnanci sa o Vašu elektronickú schránku postarajú a Vy sa nemusíte obávať prehliadnutia dôležitých úradných dokumentov. Schránku Vám budeme kontrolovať denne, takže Vám nič neujde.